Ervaar je veel stress in je werk in de zorg?

Je hebt lichamelijke klachten door stress. Je werkplezier en passie nemen af. Je werkt hard en de loyaliteit naar patiënten/cliënten en collega’s is groot.
Eenmaal thuis plof je uitgeblust op de bank.

 

Stressbestendig Werken

 

De basis om weer gewoon gelukkig te zijn! Geen stress meer ervaren in je werk in de zorg.

 

Herken je dit?

 

  • Dat je lichamelijke klachten krijgt van je werk in de zorg?


  • Dat alle veranderingen in de zorg je werkstress bezorgen?


  • Dat je je super verantwoordelijk voelt voor je patiënten?


  • Dat je slecht slaapt en maar ligt te malen of je je patiënten wel goed hebt geholpen?

  • Dat je werk en privé niet meer in balans hebt?

Je hebt het vast al meerdere keren geprobeerd het anders te doen. En het is je nog steeds niet gelukt om je beter aan je werktijden te houden. Om vaker ‘nee’ te zeggen als je weer eens werd gevraagd om in te vallen of over te werken? Want ja je kon je collega of leidinggevende toch niet teleurstellen? 

Je lunchpauze laten schieten omdat je patiënten je nodig hebben hoort bij je werk in de zorg. Je loyaliteit naar de patiënten en collega’s maakt echter dat je toch steeds weer uitgeblust op de bank ploft na een dag hard werken. 

En je weet dat er iets moet gebeuren. Maar wat dan en hoe dan, want je eerdere pogingen waren weinig effectief.

Hoe nu verder?

Wat gebeurt er als je niets gaat veranderen? Als de werkdruk en stress nog verder toenemen? Dat gaat absoluut gebeuren als jij er niets aan gaat doen. Met gevolgen voor jezelf, persoonlijk, fysiek en mentaal. Maar ook in de relaties met de mensen om je heen. Je wilt toch niet opbranden?
Pak werkstress NU aan en doe het niet alleen!

Ik ga jou helpen!

ONT-STRESS-MODEL

Ik heb een ont-stress-model ontwikkeld waarbij ik jou op drie niveaus begeleid: de werkdruk, je gedrag en karakter en je persoonlijke omstandigheden.

In 5 stappen naar Stressbestendig Werken geeft:

1. Zelfvertrouwen
Zowel in je werk als ook in je dagelijks leven!
Zodat je niet telkens in de stress schiet als er wat gebeurt.

 

2. Inzicht in werkstressfactoren en juist het verminderen ervan
Inzicht in jouw werkstress factoren zoals werkdruk.
Inzicht krijgen betekent niet onderdompelen in de slachtofferrol, nee…  juist bewustwording en doorpakken.

 

3. Inzicht in jouw karakter en gedrag en hoe je dit kunt inzetten
Waarin jouw karaktereigenschappen en gedrag aan bod komen.
Jij blijft jij en jij bent oké, wel graag op een ontspannen manier zonder ongezonde stress!

 

4 Bewustwording
Wat jouw persoonlijke omstandigheden met jouw stresslevel doet.

5. Inzicht in wat je wenst en wat je daadwerkelijke doet of wil je doen en hoe dat kan! ​

Ik weet hoe het werkt, want jouw verhaal is mijn verhaal. Ik heb het alleen leren ombuigen; met hart en ziel leven en met hart en ziel werken. IN BALANS. Met genoeg energie voor beide delen. En ik ga jou leren hoe ik dat gedaan heb.

Ik heb 30 jaar gewerkt in een ziekenhuis zowel in het team als ook als LG en ben al bijna 10 jaar coach hier en in mijn eigen praktijk. Na mijn burn-out heb ik mij gespecialiseerd in werkstress.

Al mijn kennis en ervaring van deze 30 jaar ga ik met jou delen in deze 5 daagse training stuur ik jou dagelijks een mail met een video. Gevuld met dusdanige uitleg en opdrachten zodat ook jij na deze 5 stappen jouw werkstress ombuigt naar Stressbestendig Werken!

Online training: Stressbestendig werken in de Zorg

JA! ik doe mee aan deze online training

Dankjewel voor je 5-daagse. Heb het alle dagen kunnen volgen via de mail. Heb er echt tijd voor genomen al was het niet altijd even makkelijk. School en werk en mantelzorger zijn slokt al heel veel tijd op en dan heb ik het nog niet eens over het huishouden en vrije tijd. Maar toch wil ik je zeggen dat deze 5 dagen mij tot denken heeft gezet. Jou gevolgd via de filmpjes en de vragen beantwoord. Oei wat waren die soms pittig en confronterend. Wil je heel erg bedanken Sija. Heel fijn dat je dit zo met iedereen wil doen en ons het inzicht laten geven wat nu echt belangrijk is om het vol te houden.

Arja, leerling VIG eind tweede jaars

HOE ZAL HET VOOR JE ZIJN ALS…

  • je weer kan genieten van je werk in de zorg?
  • je meer zelfvertrouwen krijgt?
  • het je lukt om je grenzen aan te geven, nee kunt zeggen met respect voor jezelf?
  • jij zelf in de hand hebt wat er gebeurt?
  • je op tijd naar huis kunt gaan en dingen los kunt laten?
  • je energie krijgt van werken met patiënten, cliënten of bewoners in plaats van dat je leegloopt?
  • werk op je werk blijft en privé weer van jezelf is?
  • je weer kunt relativeren?
  • je gewoon weer jezelf wordt?

 

 

Stressbestendig Werken geeft meer rust, meer tijd en meer werkplezier. Het vormt een basis om in balans te blijven en de juiste keuzes te maken! Ik geef je de handvatten die je nodig hebt om vanuit die rust stressbestendig te kunnen werken.

Hoe werkt het …….

Gedurende 5 dagen krijg je

  • een mail met informatie voor die dag,
  • een video met uitleg
  • een opdracht om uit te werken
  • een werkblad die je uit kunt printen met een samenvatting en enkele vragen.

Je kunt de training nu doen, maar ook later (nog eens) doen. De training blijft een jaar openstaan zodat je bij stress op het werk nogmaals kan kijken!

Wil jij hier voor gaan?

Wacht dan niet langer en klik NU door om je aan te melden. Ik ga jou helpen. Wij gaan dit samen doen!

 

Tijd om actie te ondernemen voor het te laat is

Jouw investering: Nu tijdelijk € 29,95 i.p.v. € 49,95 en tijd in je agenda!

 

Deze waardevolle online training zorgt ervoor dat jij weer gaat genieten van je werk in de zorg.

JA! ik doe mee aan deze online training